10/2/08

Σ' αγαπώ γιατί:

Σ' αγαπώ γιατί:
-Μπορώ να είμαι ο εαυτός μου όταν είμαι μαζί σου.
-Με κάνεις να νιώθω, έτσι όπως δεν είχα νιώσει ποτέ πριν σε γνωρίσω.
-Το κάθε χάδι σου, με κάνει να τρέμω.
-Μπορώ να σου πω τα πάντα, χωρίς να αισθάνομαι άσχημα.
-Εσύ και εγώ μαζί, μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά.
-Η πιο όμορφη σκέψη είναι η δική σου.
-Νιώθω μερικές φορές ότι ένα λεπτό από τη σχέση μας, αξίζει όσο όλη η ζωή
μου πριν σε γνωρίσω.
-Κάθε σου σκέψη μου δίνει ένα γλυκό χαμόγελο και με παρασύρει.
-Η αγάπη μας με κάνει να αισθάνομαι ότι τα καλύτερα έρχονται.
-Απλά δεν μπορώ να σου αντισταθώ.
-Βγάζεις από μέσα μου τον καλύτερο μου εαυτό.
-Έχεις απίστευτο χιούμορ.
-Κάθε φορά που σε κοιτώ, η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.
-Μαζί σου νιώθω ασφάλεια.
-Όποτε σε σκέφτομαι δακρύζω.
-Με ωρίμασες.
-Εσύ με ξέρεις πιο καλά απ' τον καθένα..ακόμα κι από εμένα.
-Νοιάζομαι για σένα,περισσότερο από τον ίδιο μου τον εαυτό.
-Είσαι ένα κομμάτι από τα όνειρα μου.
-Μου έχεις μάθει τι πραγματικά σημαίνει αγάπη.
-Πάντα μου λες αυτό που έχω ανάγκη να ακούσω.