16/1/08

Μια ματιά σου

ΣΤΙΧΟΙ
Πως, πως θα σε δω ξανά,
ψάχνω κάθε στιγμή,
σκέπτομαι χίλιους τρόπους.
Μη, μη με παρεξηγείς,
δεν ξέρεις πως πονώ,
δίπλα μου αν δε σ' έχω.

Την ώρα πλέον τώρα δεν κοιτώ,
τις μέρες έχω σταματήσει να μετρώ,
οι μήνες έρχονται και φεύγουν ξαφνικά,
τα χρόνια πέρασαν, μα πουθενά πια δεν υπάρχεις.

(Μονάχα) Μια ματιά σου όλος μου ο κόσμος,
τ' άγγιγμά σου πόσο μου λείπει,
δεν μπορώ, δεν ξέρω, τι να κάνω.

Αν νιώθεις όπως εγώ,
χιόνι μες στη βροχή,
άνεμος δίχως ταίρι.
Πες, πες μου, που θα σε βρω,
να γίνω αετός,
από ψηλά να έρθω.

Την ώρα πλέον τώρα δεν κοιτώ,
τις μέρες έχω σταματήσει να μετρώ,
οι μήνες έρχονται και φεύγουν ξαφνικά,
τα χρόνια πέρασαν, μα πουθενά πια δεν υπάρχεις.

(Μονάχα) Μια ματιά σου όλος μου ο κόσμος,
τ' άγγιγμά σου πόσο μου λείπει,
δεν μπορώ, δεν ξέρω, τι να κάνω.

Ερμηνευτής: Άγγελος